Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ευχαριστω τις μπλογκοφιλες μου....

Ηθελα να ευχαριστησω τις φιλες μου...εσας που καθε φορα ειστε παρων,κοντα μου....Ευχαριστω ria,Ανασα,ΛΑΜΠΡΙΝΗ,Dizzy button,Αlex... ,ΕΚΦΡΑΣΟΥ,Katerina ,newagemama.com,Demi ,Μαμά Κουκουβάγια ,ASSOS,Δημιουργία ,Ειρήνη,Thalassenia,lourdi lourdaki ,Μοντέρνα Σταχτοπούτα ,meanan ,painter,marilise,Marouli,Καλλη,Μαiρη ,Lefkothea,Μαιρη,MaNTaRiNi ,queen in red,...irida...,Μάνα ,το κόκκινο φουστάνι,Eva Z.,elvira ,manousina ,Cranberry ,Magia da Inês ,efi ,christinaD ,NANTIA,Νίκη ,ΓΩΓΩ ,[handmade+art] x2,Τζένη,mar9659,Hitori Tana,Leviathan,αχτίδα ,Γιαγιά Αντιγόνη ,Katrina,Wonderful Life! ,ioanna,sstamoul ,Mamma El ,ποντίκι ,Evie ,eleni ,Δώρα ,LiViLaVi ,EVAGELIA VRETTOU,ΧΑΡΑ,Joanna Lamprou,Tatiana ,Αναστασία ,Mairaki,Βανέσσα ,Μαρια-Μαρια ,apinkdreamer ,rena ,maritsa,next_day,ΜΙΚΡΟΥΛΙ,μπλεγμένο κουβάρι,marina,efal ,drosostalitsa,foufoula89,sunny,Mirelen ,χρυσάνθη,love2love,Signorina Christina ,Ανεράιδα ,deppy11,Εύη...Με καποιες απο εσας εχω πιο στενη επικοινωνια,αλλες ειναι πιο καινουριες στην παρεα...Καθε μια σας ομως για μενα ειναι σημαντικη κ μοναδικη και απαραιτητη...σας ευχαριστω που που μου φιαχνεται την διαθεση...που μου μαθαινεται πραγματα...που μου δινετε ιδεες...που αφημεται ομορφες ευχες....που ενδιαφερεσται....που με κανετε κ χαμογελω καθε φορα που διαβαζω σχολιο σας...και συγνωμη που τον τελευταιο καιρο ειμαι απων...απο τα ομορφα σπιτακια σας....αλλα θα ειμαι για λιγο ακομα......Καταρχας η διαθεση ειναι πολυ πεσμενη...ετσι...για πολλους λογους...και επισης τα παιδακια μου ολο κ καποια ιωση θα εχουν...ελπιζω τωρα να σταματησουν αυτα...και γιατι δουλευω κ δεν προλαβαινω ουτε σχολια να σας αφηνω...Να ξερεται ομως πως σας διαβαζω κ πως πραγματικα μου λειπει αυτη η πιο στενη επαφη που ειχαμε...και πως προτιμαω να αφηνω απαντησεις στα δικα σας τα σπιτακια κ οχι εδω...Αυτα ηθελα να σας εξομολογηθω...Σας αφηνω με ενα φιλι για καληνυχτα ...

18 σχόλια:

  1. εμεις σε ευχαριστουμε γιατι και εσυ νοιαζεσαι για μας!! πολλα φιλια ρεβεκακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα καλή μου ΄καλη δύναμη...ολα θα περάσουν,,αχ!θα ερθει και το καλοκαιράκι,ετσι για να αλαξει και λιγο η διαθεση μας...οσο για τις ιωσεις αστα παλι τα ιδια και μεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι εξομολογησεις ειναι αυτες που διαβαζω πρωι πρωι??Σε επιασε η ανοιξη μαλλον Ρεβεκκα μου...λοιπον,ερχεται το καλοκαιρακι και θελω να συνελθεις ΤΩΡΑ και να αλλαξει η διαθεση σου,αφου περασεις μια βολτα απο το σπιτακι μου,κερναω δωρακι,δηλωσες συμμετοχη??που ξερεις,ισως να εισαι η τυχερη...χαμογελα,η ζωη ειναι ωραια...χθες βραδυ διαβαζα ενα βιβλιο που στην δευτερη σελιδα ελεγε....."μικρες χαρες,μα τι παραπανω ειναι η ευτυχια,εκτος απο πολλες πολλες μικρες και συντομες χαρες??"....μαζεψε λοιπον τα κομματακια απο τις μικρες χαρες που σιγουρα θα ειναι πολλες κατα την διαρκεια της ημερας και ξεκινα να χαμογελας....φιλια και εμεις ειμαστε εδω,μακρυα αλλα εδω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι μου..
    μια χαμογελαστή καλημέρα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απο τις πιο γλυκες αναρτησεις που εχω διαβασει ποτε...

    επετρεξε μου να σε ευχαριστησω κι εγω με τη σειρα μου που με αφησες να ανακαλυψω μια τοσο ευαισθητοποιημενη ψυχη και μια τοσο στοργικη μητερα μιας και ειμαι σιγουρη οτι εισαι!

    φιλακια πολλα φιλη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΩ ΠΩ ΦΙΛΕς ΠΟΥ ΕΧΕΙς!!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρεβάκκα μου,πραγματικά σε χάσαμε-μας λείπεις!
    Παρομοίως χάθηκα,μια με το ταξιδάκι μου και τώρα με την υγεία του πεθερού μου είναι δύσκολο να παρακολουθώ τις αναρτήσεις σας.
    Φιλιά στους μικρούς-έρχεται καλοκαιράκι,όλα θα είναι καλύτερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στέλνω όλη τη θετική ενέργεια και την αγάπη μου πακέτο! Κουράγιο φιλενάδα, όλες τραβάμε ζόρια μα που θα πάει; θα' ρθει και το καλοκαιράκι να ανασάνουμε λιγάκι...
    Κι εγώ, μη νομίζεις, από κεκτημένη ταχύτητα τα βγάζω πέρα...
    Το ότι με θεωρείς φίλη σου αρκεί για να μου φτιάξει τη μέρα!
    ΦΙΛΆΚΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΆΓΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσύ να είσαι καλά κούκλα μου και οι άνθρωποι που αγαπάς και άσε τις αναρτήσεις και τα σχόλια για όταν βρεις καιρό. Κανείς δεν πρόκειται να σε παρεξηγήσει.

    φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι δυνατόν να παρεξηγήσω μια μαμά 2 πριγκήπων που είναι κι αυτοί αρρωστιάρηδες σαν τη δικιά μου κόρη???Χαχαχα μες στη ζωή είναι όλα αυτά,και φυσικά τα πριγκηπάκια μας έχουν πάντα την πλήρη προτεραιότητά μας!
    Να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου!Και όποτε προλαβαίνεις να γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαρές χαρέ χαρές κάνω! δεν είναι απίστευτο που ενώ δε γνωριζόμαστε μεταξύ μας στην μπλογκογειτονια, είναι σα να γνωριζόμαστε χρόνια;;;; :D σε ευχαριστώ που είμαι μέσα στα άτομα αυτά! να είσαι καλά, εσύ και η οικογένειά σου! πάντα γεροί και πάντα χαρούμενοι να είστε! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσυ να εισαι καλα και ας μην ξανασχολιασεις ποτε στο μπλογκ μου!Αυτο εχει σημασια!
    Οσο να'ναι τωρα που καλοκαιριασε που μυαλο για blogging!!!
    Φιλακια πολλα και να προσεχεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΣΟΥ!!!!!ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να φροντίζεις και να αγαπάς τον εαυτό σου ακόμη περισσότερο όταν δεν είσαι στα ... κέφια σου! Σου στέλνω τη θετική μου σκέψη και μια αγκαλιά!
    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ να είσαι καλά κοπέλα μου! Να έχουμε την υγεία μας και όλα τα υπόλοιπα φτιάχνονται!! Φιλιά Πολλάαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να ειμαστε καλα!! :))))))))))

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρεβέκκα μου γλυκιά!!! Είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος και εύχομαι κάποια φορά να σε γνωρίσω και από κοντά!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρεβέκκα μου εμείς σε ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές που μοιράζεσαι μαζί μας. Άργησα πολύ να δω την ανάρτηση σου αλλά και εγώ τρέχω σαν την τρελή. Ευελπιστώ να χαλαρώσω κάπως τώρα που έκλεισαν τα σχολεία!
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters