Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Αλλη μια μερα στην θαλασσα και μετα...Μερος 2ο...

Χαθηκα λιγες μερες αλλα μεσολαβησαν διαφορα.Την Κυριακη το πρωι ξυπναει ο Κωνσταντινος μου με πυρετο κ πονους δυνατους στο ποδι.Αλλη μια μερα που την εβγαλε στο καναπε.Εκανα υπομονη ως το απογευμα που τον πηγα στην κα Μαρια(παιδιατρο).Μαλλον απο χτυπημα κ αν συνεχιστει να του βγαλω μια ακτινα.Ο πυρετος μας ανεβαινε 39,8  ανα 3ωρο ετσι ξεκινησαμε κ αντιβιωση.Δευτερα πρωι ξυπναμε λιγο καλυτερα ομως ακομα δεν το πατουσε.Και βλεπω στις πατουσες του κοκκινα σπυρακια μικρα,τον ψαχνω ειχε και στην κοιλια κ αναμεσα στα ποδια του.Τον παω στο νοσοκομειο οπου εκει μας εξεταζει η παιδιατρος του νησιου (διοριστηκε πριν απο 1 μηνα) κα Κατερινα."Πρεπει να φυγετε να πατε Κεφαλλονια στο νοσοκομειο γιατι το παιδι μαλλον εχει παθει αρθριτιδα απο στρεπτοκοκκο(ειχαμε αμυγδαλιτιδα γιαυτο παιρναμε αντιβιωση) και ειναι αρκετα σοβαρο κ επικινδυνο,εξελισεται γρηγορα κ μπορει να χρειαστει ενδοφλεβεια αντιβιωση μετα απο εξ.αιματος που θα σας κανουν και μια μαγνητικη" Εγω να εχω παγωσει ολοκληρη ,η ωρα ηταν 12.30 και το καραβι φευγει στις 16.00 ακι ο αντρας μου να ειναι στην δουλεια.Αρχιζω τα τηλ και το μεσημερι φευγουμε.Ευτυχως εχω ενα πολυ καλο παιδιατρο στην Πατρα τον Αλεξανδρο και πριν φυγω μιλησα μαζι του μου ειπε να περασω πρωτα απο το ιατρειο του.Φτανουμε στις 20.00 στο ιατρειο κ μας βαζει αμεσως μεσα.Τον εξεταζει προσεκτικα κ αποφασιζουμε ολες οι εξετασεις να γινουν εκτος νοσοκομειου ετσι ωστε να μην ταλαιπωρησουμε το παιδι.Τελικα μετα απο παρακολουθηση 3 ημερων φανηκε οτι ειχε παθει υμενιτιδα,ειχε μαζευτει υγρο στο ισχυο του αποτελεσμα της ιωσης και χωρις καμια αλλη θεραπεια περασε μονο του.Συνεχιζουμε την αντιβιωση για την αμυγδαλιτιδα αλλα τωρα πια το αγορακι μου ειναι οπως πριν,χοροπηδαει σαν κατσικακι και κανει ολη μερα αταξιες οπως πριν....και μου αρεσει τρελα.Ευχαριστω ολες εσας που μου αφησατε τις ομορφες ευχες σας για περαστικα αλλα δεν προλαβα να απαντησω σε μια μια ξεχωριστα.Και κατι πριν σας αφησω ειναι πολυ σημαντικο για εμας εδω στο νησι που επιτελους εχουμε παιδιατρο στο νοσοκομειο μας,μετα απο αγωνες γονεων και ιδιαιτερη πιεση στις αρχες του τοπου.Σας φιλω....

18 σχόλια:

  1. τι λες βρε κοριτσακι μου πρωτη φορα το ακουω αυτο, θα μου πεις εδω ισως να μην προλαβαινε να εξελιχτει τοσο εκει δεν εχετε και τα μεσα να κανετε εξετασεις γρηγορα, πρεπει να φυγετε να πατε αλλου, μεγαλο κακο αυτο με τα νησια, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ντροπη και αισχος πια, ευτιχως ολα περασαν και χοροπηδατε τωρα αυτο εχει την μεγαλυτερη σημασια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρεβέκκα μου,αφού όλα πήγαν καλά,ανασάνατε!
    Αυτά τα μικρά με τις ιώσεις θέλουν προσοχή-περαστικά στο μικρούλη σου!

    Εδώ να δεις,στο Κ.Υ. μόνο ο άντρας μου με αγροτικούς κι αυτοί με δόσεις και δυσκολίες διορίζονται.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασε Μαριτσακι 4,5 χρονια τωρα απλα αν δουμε οτι κατι συμβαινει καραβι και δρομο,για τα πιο απλα εχουμε γινει γιατροι μονοι μας.Ακομα κ για εμβολια ταξιδι.Ευτυχως που ηρθε τωρα μια παιδιατρος για να ειναι πιο ησυχες οι μωρομανες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελενη μου δεν μπορεις να προσεχεις ,δεν ειναι παντα στο χερι μας.Απλα θυμαμαι εμεις δεν αρρωσταιναμε συνεχεια οπως τα παιδια τωρα.Εχουμε περασει πολλες λαχταρες αλλα ευτυχως τελειωσαν καλα .Αλλα ειναι απαραδεκτο τοσα παιδια σχεδον 600 κ να μην υπηρχε παιδιατρος τοσα χρονια.Φιλια πολλα γλυκεια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά Ρεβέκκα μου στο αγοράκι σου!!!Μα με τόσα πολλά παιδιά οχι μια παιδίατρο αλλά παραπάνω επρεπε να είχαν στο νοσοκομείο....αλλά τα σημαντικότερα αγνοούνται όπως πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά περαστικά σας!!! Φιλιά και καλό μεσημέρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΓΛΥΚΟΥΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ.ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΦΙΛΗΣΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, Ρεβεκκάκι μου...τα παιδιά μέχρι να μεγαλώσουν λίγο όλο τρεχάματα έχουν...περαστικά μόνο να είναι κι όλα ξεχνιούνται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαιρομαι που το ξεπερασατε και αυτο!!! Να προσεχετε και μπραβο για την κινηση σας!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντεμι μου ακριβως οπως τα λες.Αλλα ευτυχως τωρα εχουμε.Φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρυσανθη μου του εδωσα πολλα πολλα φιλακια κ απο εσενα.χαχα ευκαιρια ψαχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φουφουλα 89 σε ευχαριστω πολυ.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαιρη μου οπως το λες.Ετσι ειναι συνεχεια τουλαχιστον να ειναι περαστικα.Φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρουλακι μου ευτυχως οταν επιμενουν ακομα κ λιγοι κατι γινεται.Φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters