Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Παιχνιδακι για το τι μας αρεσει κ τι οχι στα blogs!!!

Εχθες η καλη μου φιλη Λουρδη με καλεσε να παιξω σε ενα ομορφο παιχνιδι που μας ζηταει να γραψουμε 5 πραγματα που αγαπαμε και 5 που δεν μας αρεσουν στο blogging..                                                                                                                μου αρεσει...                                                                              1.Μου αρεσει που εχω γνωρισει φιλες και εχω δεθει με την καθε μια με διαφορετικο τροπο,που χωρις να σας ξερω σας νιωθω κοντα μου κ μοιραζομαι μαζι σας οτι σκεφτομαι ...                                                                                                                    2...που μαθαινω κατασκευες και τοσα αλλα που φιαχνει  η καθε μια με τοση αγαπη και μας το δειχνει βημα βημα.                                                                                                  3.τα βραβεια και τα δωρακια που παιρνω και δινω ...                                                            4.τα σχολια που μου αφηνουν και αφηνω και αυτη η επικοινωνια που υπαρχει...        5....και τελος η στιγμες αυτες που εχω κοιμησει τα παιδια,εχω καληνυχτισει τον αντρα μου και καθομαι να διαβασω και να γραψω τα σχολια μου,με ξεκουραζει τοσο μα τοσο πολυ που καθε μερα ανυπομονω για αυτη την ωρα...                                               Οσο για το τι δεν μου αρεσει δεν εχω να πω και πολλα,απλα αν ενα μπλογκ δεν μου αρεσει δεν το επισκεφτομαι ξανα....Ααα! το επαιξα και το ομορφο αυτο παιχνιδακι και καλω οσους περασουν απο εδω να το παιξουν μιας κ οι περισσοτεροι εχουν γραψει ηδη...                                                                                                                                    Αλλη μια  ομορφη εκπληξη που με περιμενε ηταν το χριστουγεννιατικο στολιδι που μου εκανε δωρο Lilium και την ευχαριστω πολυ...
                                                                                                  φιλια πολλα σε ολους και καλη εβδομαδα...

4 σχόλια:

  1. KI Eγω χαρηκα που σε γνωρισα πραγματικα Ρεβεκκα μου!!θέλω κι εγω ν γραψω για το τι με ενοχλει και τι οχι...σκεφτομαι να ειναι η επομενη αναρτηση μου..να σαι καλα!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάνω κάτω, όλοι συμφωνούμε βλέπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Ρεβεκκα μου!!! Βλεπω συμφωνουμε μπραβο!!χθες πηγα καπου που ισως ειχαν ιωση και σημερα ειμαι χαλια...θα κανω υπομονη και θα δημιουργησω χα! χα!
    Σας φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρεβεκκα μου πολυ ωραιο το παιχνιδι και συμφωνω σε ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters