Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Θα ηθελα πολυ την γνωμη σας...

Εδω και καιρο με απασχολει το αν ειναι σωστο να εκθετω με φωτογραφιες τα παιδια μου,την οικογενεια μου,την ζωη μου,την καθημερινοτητα μου.Αν μπορει καποιος να τις χρησιμοποιησει  χωρις την συγκαταθεση μου.Στην σελιδα μου στο facebook δεν εχω καμια φωτο.Εδω ομως βαζω γιατι μου αρεσει να  μοιραζομαι μαζι σας στιγμες της καθημερινοτητας μου.Μεχρι κ να κανω το μπλογκ ιδιωτικο σκεφτομαι για να βαζω αφοβα φωτογραφιες.Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας για να παρω επιτελους μια αποφαση.Σαν γνησια Ζυγος αμφιταλαντευομαι κ προσπαθω να τα ζυγισω σωστα.Περιμενω την γνωμη σας...Σας φιλω γλυκα...

36 σχόλια:

  1. στο φεις αν ειχες ηταν πιο ευκολο βαζεις να την δουν μονο οσοι θες, στο μπλογκ ναι ανετα μπορει να στις παρει καποιος να της βαλει δικες του εκτος αν βαλεις λεζαντα μεσα στην φωτο που ειναι πιο δυσκολο αλλα και παλι οχι ακατορθωτο, εγω ρεβεκα μου στο μπλογκ μου θα ηθελα να βαλω τα παιδακια μου αλλα φοβαμαι οχι για ανωμαλους αλλα για να μην την χρησιμοποιησουν για δικια τους καπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερουδια! η γνωμη μου ειναι να συνεχισεις οπως εισαι απλα μη βαζεις πολλες φωτο των παιδιων που να διακρινονται καθαρα τα προσωπα τους! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρεβέκκα,δεν είμαι υπέρ των παιδικών φωτογραφιών,πολλά γίνονται.Καλύτερα καλυμμένα τα προσωπάκια ή καθόλου.
    Από τη μιά όμορφο θέμα τα γλυκά προσωπάκια,αλλά η υπερέκθεση μόνο καλό δεν κάνει.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και δεν έχω παιδιά και δεν μπορώ να πιάσω το συναίσθημα και τις ανησυχίες των μαμάδων,θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο να σβήνεις τα προσωπάκια τους.Είναι πολύ εύκολο από τη ζωγραφική.
    Η τελική απόφαση όμως είναι δική σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕΒΕΚΚΑ ΜΟΥ!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!..
    ΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΦΟΤΩ..
    ΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΩΡΑ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΑΜΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα και από εμένα! Θα συμφωνήσω ότι ναι μεν είναι πολύ όμορφο το να μοιράζεσαι στιγμές οικογενειακές σου, αλλά από την άλλη δεν είμαι υπέρ της έκθεσης των παιδιών. Μπορείς όμως από την άλλη, να το κάνεις με τρόπο όχι άμμεσο, να μην φαίνονται τα πρόσωπά τους, ή να είναι θολή η εικόνα. Κάτι τέτοιο. Εάν όντως θέλεις να βάλεις φωτό των παιδιών. Όπως και αν έχει, μιας και είσαι μανούλα και έχεις ένστικτο, ακολούθησέ το! Θα σε βγάλει ασπροπρόσωπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗ ΤΑ ΠΟΛΥΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙς ΦΩΤΟ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΦΩΤΟ,ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρεββέκα και εγώ πιστεύω ότι ίσως είναι καλύτερα να σβήνεις απλά τα προσωπάκια τους με ένα πρόγραμμα πριν ανεβάζεις τις φωτογραφίες τους! Κατά τα άλλα συνέχισε έτσι!
    Υ.Γ.: Αν θέλεις στείλε μου τα στοιχεία σου για να σου στείλω αύριο το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρεβεκακι μου!!!!χιχιχιι..μου ελειψε το γελακι σου χιχχιιι..Τι κανεις ?εισαστε ολοι καλα?
    Η γνωμη μου πανω στο θεμα που θιγεις ειναι οτι καλυτερα θα ηταν να μην εκθετουμε φωτογραφιες...για πολλους λογους!!!!...οποτε θες.....το συζηταμε και τηλεφωνικως...Φιλακια στο πιο γλυκο ,ζεστο γελακι της γειτονιας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπερα και απο εμενα. θα ελεγα καλυτερα να μην βαζεις φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ δεν ξέρω πολλά και κυρίως να αιτιολογήσω το γιατί.!!!Εκτιμώ όμως ότι καλύτερα να το αποφεύγεις!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλυκεια μου κανε οτι νομιζεις εσυ.. και εγω ζυγος ειμαι ασχετο!! χαχαχα!
    Νομιζω οτι ειναι θεμα της στιγμης, πως νιωθεις εκεινη την στιγμη!! Εγω αυτο θα εκανα αν και δεν βαζω προσωπικες μου φωτογραφιες γιατι εχω ελαχιστες χαχαχα!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προσωπικά πιστεύω ότι τα παιδιά είναι καλύτερα να μην εκτίθενται στο δίκτυο. Στο δικό μου μπλογκ λείπουν τελείως. Θα μου πεις, είναι δημόσιο μπλογκ, κι όχι προσωπικό, αλλά και πάλι, επέλεξα να το κάνω όσο πιο απρόσωπο γίνεται, για να μην εκθέσω τα παιδιά.
    Από την άλλη, υπάρχουν πετυχημένες μπλογκερ που βάζουν άφοβα τις φωτογραφίες των παιδιών τους στο δίκτυο, μαζί με πληροφορίες για τη ζωή τους, τη δουλειά τους, μέχρι και που μένουν.
    Τελικά μόνη σου θα πάρεις την απόφαση.
    Αν όμως αποφασίσεις να βγάλεις τα παιδιά στη φόρα, κατέβασε ένα εύκολο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας (υπάρχουν στο δίκτυο δωρεάν) και θα μπορείς εύκολα να βάλεις ένα λογότυπο πάνω στη φωτογραφία ώστε να μη μπορεί να τη χρησιμοποιήσει κανείς εκτός από 'σένα.
    Με το ίδιο πρόγραμμα μπορείς να "θολώσεις" και τα προσωπάκια των παιδιών, αν και το τελευταίο δεν το βρίσκω απαραίτητο. Ιδίως αν δε δημοσιεύσεις πραγματικά ονόματα και διεύθυνση.
    Καλή επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να μη βαζεις φωτο των παιδιων σου...κυκλοφορουν πολλοι ανωμαλοι...κι εγω θα ηθελα να βαλω φωτο του γιου μου και του βαφτησιμιου μου αλλα φοβαμαι...και ναι τις παιρνουν και τις επεξεργαζονται σε πορνο και αλλα ανωμαλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρεβεκκα μου,εγώ έχω διαφορετική άποψη. Δεν βλέπω το κίνδυνο να βαλες φωτογραφίες τον παιδιών στο μπλογκ (εννοείται ότι δεν θα βάλεις γυμνά και με το μαγιό, και πάντα με μέτρο ). Επίσης προτιμώ να μην βάλω καθόλου την φωτογραφία παρά να σβήσω το προσωπάκι του παιδιού μου. Έχω τις δικές μου σχετικές θεωρίες.
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρεββέκα μου καλημέρα, αυτό που ρωτάς με έχει απασχολήσει κι εμένα, που είμαι και λίγο άσχετη με τα όσα γίνονται στο ιντερνετ.Προτίμησα να βάζω κάποιες φωτογραφίες τους αλλά να μη φαίνονται τα πρόσωπά τους.Εχω ένα πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών , αλλά δε το'χω χρησιμοποιήσει ποτέ.
    Από την άλλη βλέπω να δημοσιευονται φωτογραφίες άλλων παιδιών , χωρίς φόβο, ενώ έχω δει σε άλλες σελίδες φωτογραφίες και των δικών παιδιών από συμμετοχή τους σε εκδηλώσεις και γιορτές συλλόγων κτλ. τι να κάνω; προσπαθω να τα προστατευω χωρίς να γινομαι και υποχόνδρια.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα !

    ειμαι και εγω υπερ της ανωνυμιας στο διαδικτυο και της ελλειψης φωτογραφιων.Ακουμε τοσα που ποτε δεν ξερεις τι μπορει να συμβει!!

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλημέρα φιλενάδα,
    τα πράγματα είναι απλά, ή δε βάζεις φωτο των παιδιών ή αν θες να βάζεις το κάνεις πριβέ....
    Το παν είναι η ασφάλεια...!!!
    Φιλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν βάζω ποτέ φωτό των παιδιών μου ούτε στο μπλογκ ούτε στο FB. Οταν για τις ανάγκες της εικονογράφησης χρειάζεται κάποια φωτό παιδιού χρησιμοποιώ κάποια από το flickr, εφόσον ο δημιουργός το επιτρέπει. Οσο το μπλογκ γίνεται δημοφιλές τόσο θα με ανησυχούσε η δημοσιοποίηση των προσωπικών στοιχείων, με τη νοσηρότητα που υπάρχει γύρω μας

    θα πρότεινα να κάνεις το ίδιο, δεν είναι τυχαίο που σ΄απασχολεί το θέμα

    Newagemama

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρεβέκκα, αν και δεν είμαι μητέρα, συμφωνώ με τις κοπέλες που αποφεύγουν να εκθέτουν τα παιδιά τους. Καλύτερα να είσαι προσεκτική γενικότερα με φωτογραφίες προσωπικές είτε δικές σου είτε των παιδιών σου, ποτέ δεν ξέρεις...
    Όταν βρεις χρόνο πέρασε και από το μπλογκ μου για να παίξεις ένα παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο φέις έχω βάλει απόρρητο σε αγνώστους... Όσο για το μπλογκ... επηρεάστηκα από το θέμα και έβγαλα όσες φαίνεται καθαρά.. Είχα αναρωτηθεί κι εγώ τί κακό μπορούν να κάνουν από φωτό παιδιού και πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ! Σίγουρα, όμως, το καλύτερο είναι να μην εκτίθενται τα παιδιά. Ποτέ δεν ξέρεις...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ρεβεκκακι μουυυυυυυυ.. ειναι ενα θεμα... στο οποιο ειμαι καθετη και το γνωριζεις... την εκθεση των παιδιων.. γενικα στο διαδυκτιο δεν την επικροτω .. ουτε και το φεις...

    οποιοσδηποτε μπορει να σου κλεψει τις φωτο και να τις επεξεργαστει...

    δεν θελω να στεναχωριεσαι με οσα ηδη εχεις κανει.. ολα διορθωνονται... μπορεις ακομα και τωρα να τις αποσυρεις.. ή οπως ανεφερε αλλη φιλη πιο πανω να τους βαλεις μωσαικο στις γλυκιες τους φατσουλες..

    οπως και να χει.. η αποφαση ειναι δικη σου...

    καλα να περνας με τα ζουζουνακια σου..

    φιλακιαααααααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρεβέκκα μου,το ξέρω πως ο χρόνος σου είναι πολύτιμος αλλά κυκλοφορει ένα παιχνιδάκι στην γειτονιά...αν περασεις απ το μπλογκ μου σου έχω μια πρόσκληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πιάσε στυλό και ξεκίνα να γράφεις... έλα σπιτάκι μου να δεις...
    Φιλάκια βροχερά απο την Αθήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συμφωνώ κι εγώ με τις κυρίες παραπάνω! Να τις αλλοιώνεις κάπως ή να δείχνεις κάποιες που να μη φαίνονται τα πρόσωπά τους. Εγώ έχω μετανιώσει που έχω δείξει κάποιες φωτο των ανιψιών μου, αλλά νιώθω αυτό που λες, να θέλω να μοιραστώ με κάποιους τη χαρά μου! Δυστυχώς ζούμε σε πονηρούς καιρούς Ρεβέκκα μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρεβέκκα μου σε καταλαβαίνω που ανησυχείς.. Διάβασα όλα τα σχόλια και είδα ότι οι πρισσότεροι είναι αρνητικοί με το θέμα.. Εγώ πιστεύω να ακολουθήσεις το δικό σου ένστικτο!
    Να κάνεις αυτό που εσύ πιστεύεις πιο σωστό!
    Δεν μπορώ να φανταστώ πως κάποιος θα πάρει τις φωτογραφίες και θα κάνει κάτι κακό! Πολύ τραβηγμένο σενάριο μου φαίνεται! Να πάρεις και την γνώμη του άντρα σου, και να αποφασίσεις τι θα κάνεις τελικά!
    Φιλιά πολλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ήρθα συστημένος, ξερεις εσυ...
    Καλως σε βρηκα γλυκια μανουλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΒΑΖΑ ΦΩΤΟ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΟΧΙ .... ΜΕ ΦΟΒΗΣΑΝ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΗΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φιλες μου κ φιλοι μου αγαπημενοι ευχαριστω για τισ αποψειας σας ,ηταν πολυτιμη η γνωμη σας να το ξερετε.Black Bill καλως ηρθες στο σπιτακι μου,χαιρομαι που περασες.φιλια πολλα.deppy11 μου καλως ηρθες και εσυ καλη μου.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΟΥΑΤΣ!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΟΜΟΡΦΗ ΜΑΝΟΥΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. θα ελεγα να βαζεις λιγες μονο κ μονο γιατι οι παιδοφιλοι καραδοκουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Eχω και εγω ενα μπλογκ με τα παιδια μου.Στην αρχη ηταν δημοσιο.Μετα αποφασισα να το κανω ιδιωτικο.Νιωθω καλυτερα ετσι και δεν εχω στο πισω μερος του μυαλου μου οτι μπορει να συμβει κατι κακο.Θα σου προτεινα να κανεις το ιδιο!Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το διαδίκτυο δεν είναι εντελώς αθώο, όσο καλή χρήση κι αν κάνουμε. Εμείς, ας πούμε, θέλουμε να δημοσιοποιήσουμε φωτογραφίες της δουλειάς μας με τα παιδιά για να μοιραστούμε με συναδέλφους τις εμπειρίες μας και ΔΕΝ το κάνουμε! Επιτρέπεται να αναρτήσουμε φωτο παιδιών μόνο μετά από πολλά χρόνια και αφού τα παιδιά έχουν φύγει απ' το σχολείο, μακρινές και θαμπές λήψεις κλπ. ΔΕΝ θα επέλεγα να ανεβάσω ΠΟΥΘΕΝΑ φωτο των παιδιών μου (αν είχα), αλλά ούτε των μαθητών μου, ούτε των ανιψιών μου που λατρεύω! Στο κάτω κάτω, ποιον ενδιαφέρει να με δει π.χ. με την ανιψιά μου; Τι θα κερδίσω από αυτή την έκθεση; Για δική μου χρήση μπορώ να κάνω μια παρουσίαση στον υπολογιστή μου ή στην ψηφιακή μου κορνίζα και να το θαυμάζω μόνη μου.

    Πήρα φωτο δική μου και την επεξεργάστηκα με ένα απλούστατο προγραμματάκι. Την έκανα να κινείται, να λέει διάφορα, να χαμογελάει, να κλείνει πονηρά το μάτι. Και το 'κανα σ' ένα απόγευμα χαζεύοντας, ενώ δεν έχω ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντικείμενο. Φαντάζεσαι τι μπορεί να κάνει κάποιος καλός χειριστής της τεχνολογίας;

    Δε σε τρομάζω άλλο. Το μόνο που θα σου πω ακόμα, αν σ' ενδιαφέρει η γνώμη μου, είναι ότι δυσανασχετώ με την έκθεση προσωπικών φωτογραφιών και ΚΥΡΙΩΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ στα διάφορα μπλογκς -το fb ούτε για πλάκα δεν το χρησιμοποιώ- και έπαψα να τα επισκέπτομαι και να τα σχολιάζω! Στο κάτω κάτω, το... μωρό το ρωτήσανε αν θέλει να αποθηκεύεται η φατσούλα του στον υπολογιστή κάθε... γείτονα του πλανητικού μας χωριού;

    Συμπάθα με για το θάρρος, αλλά ζήτησες τη γνώμη μας σε θέμα που καίει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ειμαι χρηστρια του διαδικτυο απο τοτε που τα φορουμς ηταν BBS και ελαχιστοι ειχαν ιντερνετ... απο το 1992... γνωρισα τον αντρα μου μεσα απο το Ιντερνετ... Εγω βαζω φωτος των παιδιων μου... οχι προσωπικες πληροφοριες ομως.

    Φυσικα τις υπογραφω. Δεν ξερω.. επειδη το Ιντερνετ (και το blogging μιας που το κανω σχεδον 10 χρονια πια) μου ειναι τοσο γνωριμα, τοσο οικεια που ειναι δευτερη φυση... Εγω δεν βρισκω οτι υπαρχει υπαρκτος κινδυνος με την εννοια οτι μπορει να παθουν κατι τα παιδια μου αν καποιος δει την φατσα τους... επισης εχω οικογενεια διασκορπισμενη σε ολον τον πλανητη και ετσι τους κανω μερος της καθημερινοτητας μου...

    Εσυ να κανεις ο,τι πιστευεις, ο,τι σου λεει το ενστικτο σου :)
    Φιλια στους κουκλους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters