Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ποια ειναι καλυτερη μαμα...?

Από την μέρα που γινόμαστε  μανούλες  προσπαθούμε για το καλύτερο. Έτσι και εγω  έπεσα με τα μουτρα στο διαβασμα.Ηθελα να γινω η καλυτερη μανουλα του κοσμου για τα παιδια μου, ακόμα το θελω.Απλα τωρα μετα απο 3,5 χρονια εχω χαλαρωσει λιγο.Αυτο που βλεπω γυρω μου και με ενοχλει ειναι οταν προσπαθουν καποιο γονεις να πεισουν τους υπολοιπους οτι  αυτοί  είναι καλύτεροί,αυτος ο ανταγωνισμος που δημιουργειτε για το ποια ειναι η καλυτερη μαμα με κανει εξω φρενων.Πρεπει να ειμαστε καλοι γονεις πρωτα απο ολα για τα παιδια μας και οχι για να το δειχνουμε.Και εννοειτε οτι θα κανουμε λαθη και πολλες φορες θα ξεφυγουμε,γιατι ειμαστε ανθρωποι και καλα τα βιβλια και οι θεωριες αλλα κανεις δεν μας ειχε προειδοποιησει για τα ατελειωτα ξενυχτια,για τις μερες που θα παρακαλας να προλαβεις να κανεις ενα ντουζακι,για τις ατελειωτες ωρες γκρινιας και μουρμουρας του παιδιου σου χωρις λογο και ενα σωρο αλλα που τα αντιμετωπιζεις μολις γινεις γονιος.Δεν ειμαι και δεν θελω να γινω τελεια μαμα,θελω και προσπαθω να ειμαι χαρουμενη και χαλαρη μαμα για να ειναι και τα αγορακια μου καλα και ευτιχισμενα.Δεν τα καταφερνω παντα, καμια φορα πεφτω στην παγιδα να θελω το παιδι μου να μην ειναι ζωηρο και ενοχλει τους ,να χαιρεταει αντι να μουγκριζει,να λεει παντα ευχαριστω οταν του δινουν κατι.Αλλα μετα ξυπναω και θυμαμαι οτι ειναι ακομα μικρο παιδι ετσι τον αφηνω να μουγκριζει αντι να χαιρεταει και να χτυπιεται οταν δεν γινεται το δικο του χωρις να με νοιαζει τι θα σκεφτουν οι αλλοι για τον τροπο που μεγαλωνω τα παιδια μου...

3 σχόλια:

  1. Αχ μανούλα, πόσο σε καταλαβαίνω. Κι εμένα με τρελλαίνει αυτος ο ανόητος ανταγωνισμός μεταξύ μαμάδων. Σε εμποδίζει και να νιώσεις με το ενστικτό σου τι είναι καλύτερο για το παιδί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνώ μαζί σας κορίτσια απλά έχω γνωρίσει μαμάδες οι οποίες φτάνουν στο άλλο άκρο της αδιαφορίας .... "φωνάζει φωνάζει κάποια στιγμή θα κουραστεί και θα σταματήσει", "αν δεν πέσει να χτυπήσει δεν θα καταλάβει ότι δεν πρέπει να το κάνει", "τι να κάνουμε παιδί είναι δεν καταλαβαίνει αν είναι μεσημέρι και οι άλλοι θέλουν να κοιμηθούν" ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vivliolatreia καλως ηρθες στν παρεα μας.Δεν μιλαω για τετοιες καταστασεις.αυτο ειναι αναισθησια.ο γιος μου ειναι πολυ ζωηρος και ειμαι συνεχεια σε επιφυλακη μην χτυπησει.μιλαω για μαμαδες που νομιζουν οτι ειναι καλυτερες,οτι φερονται καλυτερα στα παιδια τους,οτι τα εχουν καλυτερα διαπαιδαγωγημενα απο τις αλλες,γενικως ειναι ανταγωνιστικες.φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters