Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Χρονια πολλα αγαπη μου!!! Είσαι Εσύ Ο Άνθρωπός Μου...

                                                          Σημερα γιορταζει ο γλυκος μου ο αντρας ,ειναι του Αγ.Φιλιππου....Χρονια σου πολλα αγαπη μου ,να εισαι παντα καλα,να εισαι παντα ευτυχισμενος κ να ξερεις οτι θα ειμαστε παντα διπλα σου, εγω και οι πριγκηπες μας.Σ'αγαπω πολυ πολυ καρδια μου...                                                                                                                                                                          ...και να σας κερασω και κατι οσους περασετε απο εδω...

26 σχόλια:

  1. Maritsa μου σε ευχαριστω πολυ και εσυ την οικογενεια σου,φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!!
    Τέλεια γλυκάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου! Πάντα ευτυχισμένος και να σας χαίρεται!

    Ωραία γλυκάκιαααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα Ρεβεκκα μου για τον αντρουλης σου! ευχη συνηθισμενη...μα ειναι διαφορετικη απο την καρδια βγαλμενη!
    Να εχετε υγεια και να χαιρεστε τα παιδακια σας!
    Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια του πολλά να τον χαίρεστε και να ειστε παντα ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου, να είναι καλά και να τον αγαπάς πάντα όπως τώρα!!!
    Να χαίρεσαι και τα παιδάκια σου και να έχετε όλοι σας υγεία (πάνω απ' όλα)!!!

    Επίσης να σε ευχαριστήσω πολύ για το βραβείο που μου έδωσες, να είσαι καλά... είναι μεγάλη μου τιμή, θα το αναρτήσω σήμερα κιόλας...

    Καλημέρα και καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοριτσια μου γλυκα ευχαριστω απο καρδιας για τις ευχες σας.Να ειστε κ εσεις καλα κ να χαιρεστε τις οικογενειες σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια του πολλά, καλά κι ευτυχισμένα! Να τον χαίρεστε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρεβέκκα μου, Χρόνια του πολλά κι ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρεβεκκα μου χρονια πολλα για τον αντρουλη σου!!!Να ειστε παντα ετσι ερωτευμενοι και ευτυχισμενοι για το υπολοιπο της ζωης σας!!!Εχεις χρυσο αντρα ,πραγματικα !Τωρα ανοιξα τον υπολογιστη ημουν κρεβατωμενη με γαστρεντεριτιδα αστα!!!Και φοβαμαι μην κολλησω το μωρο μου!!!Το τραγουδι φανταστικο το εχω αφιερωσει και εγω στον δικο μου αντρουλη!!!Φιλακια και συγνωμη που καθυστερησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, εμπνευσμένα, δημιουργικά γεμάτα αγάπη και πάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καθυστεριμένη μια ζωή.. τρέχω να προλάβω ..τόσα μπλοκόσπιτα.Βλέπω γιορτή..ωραίο όνομα ο χρυσός σου, να τον χαίρεσαι , δεν αρνούμαι το γλυκάκι..σου εύχομαι να τον έχεις πάντα δίπλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. REBBEKA MOY NA TON XAIRESAI.OLOUS TOYS ANTRES TOY SPITIOY SOY.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΣΟΥ, ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ !


    Υ.Γ.Καθυστερημένη και ζητώ συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστω πολυ ολες που περασατε να μου αφησετε τις ομορφες ευχες σας.Μακαρι να ημασταν πιο κοντα να σας κερναγα απο το γλυκο που εφιαξα.Να ειστε παντα καλα και να χαιρεστε την οικογενεια σας.Συγνωμη που δεν απαντω σε μια μια χωριστα αλλα επειδη δεν εχω πολυ χρονο προτιμω να διαβασω τα μπλογκ σας κ να αφηνω εκει τα σχολια μου.Σας φιλω γλυκα μια μια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρεβεκκα! περασα να σου πω μια καλησπερα!
    Και ελπιζω να ειναι ολα καλα!!!!
    Φιλια σε ολους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τον χαιρεσαι ρεβεκκα μου αν και καθυστερημενη και εγω
    να εισαστε παντα ευτιχισμενοι ,τυχεροι και αγαπημενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τον χαίρεσαι και να είστε πάντα μαζί αγαπημένοι και ευτυχισμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρεβεκα μου καλησπερα! περασε για λιγο απο το σπιτι μου εχω κατι για σενα!
    Σε φιλω και καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΡΕβεκα! ξεχασα σε παρακαλω.. αν θες φυσικα στειλε μου τη διευθυνση σου να σου στειλω! εχω αρκετα σακουλακια! θα χαρω πολυ!
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καθυστερημένες ευχές για χρόνια πολλά!!!! Να τον χαίρεσαι!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρεβεκκα μου!το ελαβα το μηνυμα!!..και σε ευχαριστω! θα σε ενημερωσω ποτε θα σου τα στειλω,τα παιδια ειναι καλα? σας φιλω και σας ευχομαι καλο σας βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τωρα τα κοιμηζω,μαλλον προσπαθω..καλησου νυχτα κ εγω ευχαριστω.φιλακια πολλα πολλα Λουρδη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. LiViLaVi,drosostalitsa (ευχαριστω που περασες)και efi μου ευχαριστω για τις ευχες σας και ποτε δεν ειναι αργα να διαβαζεις τοσο ομορφες ευχες,σας ευχαριστω πολυ.Φιλια σε ολες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Nα τον χαίρεσαι!
    Ευχαριστώ για το κέρασμα και για την επίσκεψή σου στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters