Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Νοσταλγησα ξαφνικα το καλοκαιρι που μας περασε,τα μπανια με τα παιδια,τις ατελειωτες ωρες μες στο νερο κανοντας βουτιες κ παιζοντας με νεροπιστολα...αλλες φορες με φιλους βολτες σε ερημικες παραλιες που μονο με σκαφος τις πλησιαζεις...και ολα αυτα μαζι με τα αγορια μου...
....και επειτα ερχομαι στο παρων που ο μικρος μου κλαιει καθε φορα που φευγω για δουλεια και με ψαχνει μεσα στι σπιτι ,που μολις με βλεπει να σηκωνομαι καθε φορα ρωταει που παω με τετοια αγωνια που νιωθω πως τα εγκαταλειπω και εχθες μου ειπε...μαμα ολο φευγεις,ολο δουλευεις,συνεχεια πας για δουλεια και εγω κλαιω....και εγω παγωνω κ δεν ξερω τι να απαντησω,πως να δικαιολογηθεις σε ενα 3χρονο που δεν γουσταρει τις δικαιολογιες και σου πεταει στα μουτρα την αληθεια του?

8 σχόλια:

  1. Καλώς τη-Ρεβέκκα,μας λείπεις!

    Την αλήθεια να λες στο μικρούλη,κάπως έτσι αντιμετωπίζει και η κόρη μου τον εγγονό,που έκλαιγε και δεν ήθελε να πάει παιδικό σταθμό-τώρα όλα μια χαρά.
    Φιλάκια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι κάνουν όλα τα παιδιά! Και ειναι φυσιολογικό! Ακου την Ελένη που ξέρει κάτι παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν φαντάζεσαι πόσο μα πόσο σε νιώθω.Πρόσφατα έμαθα να το διαχειρίζομαι όλο αυτό. Το πήρα απόφαση οτι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Αν σταματήσω τη δουλειά θα πεινάσουμε, οπότε δεν έχω επιλογή. Δεν λεω ποτέ μα ποτέ ψέματα στον μικρό. Του εξηγώ που πηγαίνω, γιατί πηγαίνω και τι κάνω εκεί. Τον έχω πάρει μαζί μου τουλάχιστον 5 φορές ( απο κανενα μισάωρο ) για να δει τι σκατά είναι αυτή η δουλειά. Και του τονίζω σχεδόν καθημερινά οτι αν είχα την επιλογή θα προτιμούσα να είμαι μαζί του.
    Τώρα προσπαθω να διαχειριστώ και το γεγονός οτι χρεάζεται να κάνω και καμια δουλειά στο σπίτι και δεν γίνεται να παίζουμε μαζί συνέχεια. Γιατί εγώ έχω ΚΑΙ για αυτό το θέμα τύψεις. Sorry για το σεντόνι αλλά όπως κατάλαβες με καίε το θέμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Me personally plus my best mate had been quarrelling a good matter along these lines!
    Today it's well known i had been appropriate. haha! Thanks for the information any person publish.
    Here is my web blog Genital Warts Treatments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Can you brain merely repost that over to my web site?
    Among the finest to be sure credit is offered in which it's expected. Have a very good a single!
    Feel free to surf my web-site - Genital Warts Remedy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ¸.•°♡⊱彡


    Que o menino Jesus continue abençoando a vida de todos nós.
    Beijinhos.
    Brasil ✿ °•.¸


    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες τις σκέψεις σου μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρίξτε μια ματιά και εδώ Genital Warts Treatments

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters