Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Καλο μηνα...

     Περασα στα γρηγορα να σας ευχηθω καλο μηνα και να ευχαριστησω για τις ομορφες ευχες μου δωσατε στη προηγουμενη αναρτηση.Ζηταω κ συγνωμη που δεν απαντησα σε ολους ομως δεν προλαβαινω πραγματικα.Αρρωστησε ο Κωσταντινος μου και παραλληλα ειναι κ ο παππους-πατερας του αντρα μου στο νοσοκομειο.Θα σας πω λεπτομερειες  μολις μπορεσω.Να εισαστε καλα,μπαινω στα κλεφτα κ σας διαβαζω αλλα δεν προλαβαινω να σχολιασω παντα κ σε οσους θα ηθελα...                                                                   ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...

38 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαινω!Εισαι στο τρεξιμο!Περαστικα σε ολους και καλο μηνα!!!Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά σ όλους εύχομαι και καλό κουράγιο σε σένα! Σε περιμένουμε δυναμικά να επιστρέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι ο μήνας να συνεχίσει με καλύτερα νέα! Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην σε απασχολεί καθόλου αυτό. Περαστικά!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μη νοιάζεσαι για τις e-επισκέψεις! Καλό μήνα! Υγεία γεμάτος και πολλά χαμόγελα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Μήνα Ρεβέκκα μου εύχομαι όλα να πάνε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλο μηνα γλυκια μου και ολα να ειναι περαστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρεβέκκα μου καλό μήνα!
    Περαστικά στο μικρούλη σου,είναι δυστυχώς εποχή ιώσεων-μην ανησυχείς!
    Γρήγορα να επιστρέψει σπίτι γερός ο πεθερός σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Ρεβέκκα με λιακάδες σαν τη σημερινή να λούζουν όλες τις ημέρες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!.. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Perastika kai elpizw na pane ola kala gia ton pappou sas..Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕΒΕΚΑΚΙ ΜΟΥ καλο μηνα!!!!!
    Περαστικα στον μικρουλη σου...και στον παππου...
    Υπομονη καρδια μου....χιχιχιιι...πεθυμησα το γελακι σου..χιχιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα να έχετε κι εσείς! Περαστικά στο μικρό και τον παππού. Θα περιμένουμε νέα σου! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΡΕΒΕΚΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλό μήνα! Περαστικά!! Μην αγχώνεσαι, θα περνάμε εμείς να σε βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλο μηνα και περαστικα σε ολους!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλάαακιαααααααααα Ρεβέκκα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρεβέκκα μου Καλό μήνα,να σου ευχηθώ και από εδώ.. Περαστικά να είναι καλή μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. περαστικα Ρεβεκκα μου και αγυριστα καλο μηνα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλο μηνα και ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ,Ρεβέκκα μου! Εύχομαι για όλους μας να είναι πραγματικά ευχαριστος ο Φλεβάρης.Σε φιλώ χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Περαστικα στο μικρουλι σου και στον παππου σας.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μήνα Ρεβέκκα μου! Εύχομαι τα δύσκολα να περάσουν γρήγορα για σένα και την οικογένεια σου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περαστικα σας!! Καλο μηνα να εχουμε! Και να δωσεις πολλα φιλια στους πριγκιπες!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή δύναμη, τα κατάφερα από ξένο υπολογιστή και τρύπωσα στο μπλογκάκι! Περαστικά!

    newagemama

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΡΕΒΕΚΚΑ!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΡΕΒΕΚΚΑ ΜΟΥ!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ Ο ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΙΟ ΚΑΛΑ....
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εσύ παιδάκι μου Αγιασμό χρειάζεσαι.. δεν έμεινε κανείς όρθιος σπίτι σας.Περαστικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπομονή και περαστικά σε όλους σας!!! Σου έχω ένα βραβείο, έτσι για να σκάσει λίγο το χειλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. poli kali sou evdomada! oloi arrostoi eimaste pia...autos o kairos...perastika! kiss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ρεβεκκα μου ειμαι στο γραφειο και μπηκα στο μπλογκ σου θα δοκιμασω και απο το σπιτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρεβέκκα μου,ελπίζω να είστε όλοι καλύτερα!
    Καλή εβδομάδα καλή μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αlex... μου σε ευχαριστω,θα σου γραψω το συντομοτερο,σημερα ειμαστε καλυτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. sstamoul,Evie,Μοντέρνα Σταχτοπούτα,efi,Leviathan,Ανεράιδα,lourdi lourdaki ,αχτίδα,sim only deals,newagemama,Marouli,Δώρα ,Vana ,Δημιουργία,Μαιρη,Mirelen,maritsa ,LiViLaVi,meanan,μπλεγμένο κουβάρι,Maria,EVAGELIA VRETTOU ,misirlou misirlou,Evita ,efal ,eleni ,apinkdreamer ,rena,marilia ,Evie ,sstamoul,ΧΑΡΑ,Αlex... ξεκινησα να απαντω σε καθε μια ξεχωριστα αλλα ειδα οτι δεν θα προλαβω ετσι σας ζηταω συγνωμη.Σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια μου εδωσαν δυναμη,να ειστε καλα...ειμαι πολυ τυχερη που σας γνωρισα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters