Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Φιλιες που αντεχουν στον χρονο...

           Το ξερω οτι θα επρεπε να μιλαω για τον ερωτα μιας και γιορταζει ομως ποτε μου δεν την γιορτασα αυτη την μερα..Παντα μου αρεσαν τα γλυκα σε σχημα καρδια,τα λουλουδια η ολη διαθεση που υπηρχε ομως δεν μπορεσα ποτε να μπω στο κλιμα...Τελος παντων λοιπον θα μιλησω για τις φιλες μου...για αυτες που ειναι διπλα μου τα τελευταια 17 χρονια.                                                                                         Πρωτη ουσιαστικη φιλια ζωης εκανα με την Μ. η αλλιως ξανθουλα οπως την αποκαλω.Ειχαμε μια εργασια στην πρωτη Λυκειου ,οι καθηγητες μας ζητησαν να περιγραψουμε ενα συμμαθητη μας χωρις το ονομα του απλα οπως τον εχουμε στα ματια μας εμεις.Δεν θα ξεχασω ποτε που με περιεγραψε σαν ενα κοριτσι με ματια  μελαγχολικα,κλεισμενο στον εαυτο του αλλα παντα χαμογελαστο.Αυτο ηταν απο εκεινη την μερα κολησαμε.Μαζι μεγαλωσαμε ,ερωτευτηκαμε,σπουδασαμε,παντρευτηκαμε,καναμε παιδια...ζωες παραλληλες κ ουσιαστικες...παντα εκει η μια για την αλλη στις χαρες ,στα διλληματα,στις αποτυχιες,στις λαθος επιλογες...Το Μ. βαφτισε τον Κωσταντινο μου.                           Η δευτερη φιλη μου ειναι η Μ. ηταν η κοπελα του κολλητου του Φιλιππα.Ετσι γνωριστηκαμε κ δεσαμε αμεσως.Απειρες ωρες στο τηλ ,εγω τοτε σπουδαζα κ εκεινη ηταν Ιθακη.Να με παιρνει κ να με παρηγορει.Χωριζαμε συνεχεια τοτε με τον αγαπημενο μου,εκρηκτικη σχεση και οι φιλοι μας διπλα μας να ενημερωνει ο ενας για την κατασταση του αλλου,να προσπαθουν να μας πεισουν να μην χωρισουμε. μεχρι να μας δουν ξαναμαζι δεν ησυχαζαν.Η φιλη μου αυτη ηταν η μια κουμπαρα μας.                                                                                                                                 Με την τριτη φιλη μου την  Ρ. ημασταν συμμαθητριες ομως δεν την χωνευα καθολου στο σχολειο,νομιζα οτι ειναι ψιλομυτα,καθε αλλο.Αρχισαμε κ καναμε παρεα οταν πιασαμε δουλεια διπλα εκεινη σε τουριστικο εγω σε καφετερεια.Δεσαμε αμεσως.Δεν χρειαζεται καν να της μιλησω καταλαβαινει τα παντα με μια ματια.Απο τον τονο της φωνης μου ξερει αν εχω κατι.Ανεχεται ολα μου τα ξασπασματα,λατρευει τον αντρα μου κ τον θεωρει "ηρωα" που με ανεχεται κ με αφηνει να επιμενω ας μην συμφωνει γιατι οπως μου λεει "δεν βγαζει ακρη".Εχουμε κανει ΤΑ ξενυχτια ακομα κ παντρεμενες οποτε ειχαμε ευκαιρια βγαιναμε..Η Ρ. εγινε η 2η κουμπαρα μας στον γαμο μας.                                              Με την Δ. ημασταν παιδικες φιλες και μεναμε διπλα,παιζαμε στην γειτονια μαζι,παιρναμε ποζες στον φακο παριστανοντας τα μοντελα,παιζαμε κρυφτο ,κουτσο κ ερωτευτηκαμε το ιδιο αγορι στα 10 μας χρονια.Μετα μετακομισε και χαθηκαμε.Ωσπου ηρθε στον γαμο μου και τον εζησε πραγματικα με τοση συγκινηση που ηταν εκει διπλα μου ετσι ξανακολησαμε αμεσως.Ειναι κοριτσι που δεν μασαει τα λογια της.Θα σου πει οτι εχει να σου πει κ ας μην σου αρεσει.Ειναι αντρακι κ αυτο δεν αρεσει σε πολλους.Η Δ. βαφτισε το καλοκαιρι που περασε τον Μαριο μου.                                                                                                                      Τελος η Π. η αλλιως Ζιζι οπως την αποκαλω.Την γνωρισα τελευταια,μετα απο τις υπολοιπες ομως ειναι εξισου σημαντικη κ αγαπημενη.Μαζι μοιραζομαστε την τρελα για τα ακριβα ρουχα κ παπουτσια.Εχουμε βγει κ εχουμε μεθυσει ,εχουμε ανταλαξει ρουχα.Σε μια δυσκολη φαση της ζωης μου δεν θα ξεχασω που μου ειπε "πηγαινε σπιτι σου ,παρε τον αγκαλια κ αστα ολα πισω" αυτο εκανα κ ολα πηγαν καλα.Ηταν εκει στα τεστ εγκυμοσυνης που εβγαιναν θολα κ μου εφερνε κ αλλα για να σιγουρευτω.Και πριν λιγο καιρο μου εφερε το δικο της τεστ να το δω να βεβαιωθει οτι ειναι θετικο.  Ειχα κ αλλες φιλιες που οπως φαινεται δεν αντεξαν τον χρονο.Ειναι δυσκολο πραγμα να εισαι φιλη με ολη την σημασια.Γιαυτο θελω να τις ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου που ειναι παντα εδω διπλα μου απο το να μου καθαρισουν το σπιτι μετα τα γενεθλια του παιδιου μου μεχρι να κατσουν μαζι μου ως το πρωι το βραδυ που "εφυγε" ο πατερας μου.Δεν εχω να πω πολλα γιατι μονο που τα γραφω συγκινουμαι...φιλες μου σας ευχαριστω και σας αγαπω,ελπιζω να ειμαστε για παντα ετσι κ ευχαριστω τον Θεο που σας εχω γνωρισει κ σας εχω διπλα μου...

12 σχόλια:

  1. η αληθινη φιλια ειναι ο θησαυρος της ζωης...
    καλημερα, καλη εβδομαδα και χρονια πολλα στην αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρεβέκκα μου με συγκίνησε το κειμενό σου, μου θύμισε τις αληθινές αξίες της ζωής , τις αληθινές σχέσεις που ακόμα βαστούν και δε ξεθωριάζουν εναντια στις μαυρίλες αυτού του καιρού!!
    Τυχερές όλες οι φίλες σου που σε έχουν στο πλευρό τους, τυχερή κι εσύ που τις έχεις δίπλα σου!! Πάντα μα πάντα να μείνετε έτσι, ευχή απο καρδιάς!!
    Φιλί μεγάλο και μια αγκαλίτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία ανάρτηση! Είσαι πολύ τυχερή που έχεις κρατήσει αληθινές φιλίες! Και θα συμφωνήσω με την Lilium ότι μας θύμισες τις αληθινές αξίες της ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xairomai που εχεις τοσο καλες φιλες.Ευχομαι να τις εχεις για παντα κι αν θες να αποκτησεις κι αλλες εξισου καλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουφ..Συγκινήθηκα βρε Ρεβέκκα μου! Αυτό είναι αγάπη τελικά..Και μιλάω για όσα περιέγραψες.. από τις φίλες σου μέχρι και τις δυσκολίες της σχέσης που ξεπεράστηκαν..
    Είναι τυχερές οι φίλες σου που είσαι στην ζωή τους και το αντίστροφο!
    Να σου ευχηθώ να είστε όλες μαζί για πάντα έτσι δεμένες και να μοιράζεστε μόνο χαρές!
    Φιλιά πολλά!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εισαι ΤΟΟΟΣΟΟΟΟ τυχερη που εχεις τετοιες φιλες!Ειναι μεγαλη τυχη να επιλεξεις και να βγουν σωστοι οι ανθρωποι που εχεις εμπιστευτει.Παντα να ειστε μαζι,ενωμενες και να συμπληρωνει η μια την αλλη.Σνιφ,παλι με εκανες να δακρυσω.Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν ξερεις ποσο σε ζηλευω καλη μου,με την καλη εννοια..δεν ειχα ποτε φιλες...μεγαλη πικρα ειναι..

    εισαι πολυ πολυ τυχερη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΡΕΒΕΚΚΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΣ ΦΙΛΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ!!...
    ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΑΡΑ..ΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΥΠΗ...
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρεβεκκάκι μου γλυκό, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη αλλά και για το βραβείο, αλλά να, τούτες τις μέρες δεν είμαι και στα καλύτερά μου...τα γνωστά προβλήματα που καμιά φορά γίνονται λίγο πιο έντονα και που τότε -συνήθως- προτιμώ να σας ''ακούω'' παρά να ''μιλάω''...που θα πάει όμως, θα περάσει κι αυτή τη φορά! Και πάλι σ'ευχαριστώ Ρεβεκκάκι για τη σκέψη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω τόσες φίλες..και όλες τις αγαπώ.Μα η πιο παλιά μου είναι η Μαίορη και ε΄χουμε φιλία απο το σχολείο δηλάδή..45 σχεδόν χρόνια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχο να έχεις τόσο καλές φίλες, τι υπέροχη υποστήριξη!
    Πολλά φιλιά, μπήκα με άλλο browser και σε διαβάζω επιτέλους, στα μηνύματα έχω ένα ζήτημα ακόμα να λύσω!

    http://newagemama.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημενες μου φιλες σας ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου για τα ομορφα σχολια σας.Ηθελα να το μοιραστω μαζι σας και μεσα απο εδω να τις ευχαριστησω.Η φιλια θελει δουλεια για να συνεχιστει αλλα οχι κοπο,οχι με το ζορι.Σας φιλω μια μια χωριστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters