Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Το δικο μου παραμυθι...

Μεγαλωσα σε μια οικογενεια παραδοσιακη μαλλον.Ο μπαμπας δουλευε ...πολυ και η μαμα μεγαλωνε εμας....αλλα με πολλες δυσκολιες μαζι.ρευμα δεν ειχε το σπιτι μας μεχρι που ημουν 4 ετων.Ειχαμε γεννητρια.Για να την βαλει μπροστα επρεπε να πηγαινει καμια 50 αρια μετρα πιο περα.Η μαμα μου κουβαλαγε νερο απο μακρυα.Παντα το σπιτι μας ηταν γεματο κοσμο γιατι ηταν σε περασμα κ εκει επιναν τον καφε τους ,ελεγαν τον πονο τους.Η μαμα ακολουθουσε τον μπαμπα στο ψαρεμα.Εφιαχνε μαρμελαδες,κουβαλαγε ξυλα αλλα ολα αυτα χωρις να χανει την γυναικεια της υποσταση .Παντα ολοι την θαυμαζαν κ την αγαπουσαν εως σημερα.Παντα την σεβονταν.Αλλαξαμε σπιτι αλλα η ξυλοσομπα ηταν παντα η ζεστασια μας.Πολλες φορες δεν ειχαμε ζεστο νερο κ χρησιμοποιουσαμε λεκανες.Μετακομισαμε ξανα.Πιο ανθρωπινα κ ακουραστα.αλλα παντα συντροφια η σομπα.Στα 14 επιασα την πρωτη μου δουλεια σαν σερβιτορα.Οποτε δεν ειχα σχολειο δουλευα.μου αρεσε να ειμαι ανεξαρτητη.Τελειωσα το σχολειο κ εφυγα για σπουδες στη Αθηνα.Εμεινα σε θειους αγαπημενους.Που λεφτα για νοικια κ εξοδα.Ισα ισα τα απαραιτητα.Καθε στιγμη της φοιτητικης μου ζωης γεματο γελιο.Ας μην ειχαμε λεφτα  πολλα κ εγω κ οι συμφοιτητριες μου.Μπαιναμε στα λεωφορεια κ καναμε βολτες.Τρωγαμε στα GOODIES και περπεταγαμε ωρες ατελειωτες.και παλι γελαγαμε. Τα καλοκαιρια δουλεια κ 2 μαζι πολλες φορες κ πολλα ξενυχτια διασκεδασης.Και παλι πολυ χαρα κ γελιο.Παντρευτηκα τον αντρα της ζωης μου(την προηγουμενη οι 2 μας κουβαλαγαμε τα τραπεζια κ τις καρεκλες του γαμου) και παλι τα γελια αφθονα κ η χαρα μεγαλη.Με δικας μας λεφτα κ πολυ προσωπικη δουλεια(μαζι του κουβαλαγα τα τουβλα,μαζι στα μπετα,μαζι τριβαμε τις πορτες,μαζι τα καγκελα) φιαξαμε το σπιτι μας.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ.Μηνα του μελιτος δεν πηγαμε αλλα ειχαμε το σπιτι μας μετα απο 2 χρονια προσωπικης εργασιας.Ειχαμε τις δουλειες μας.Αρχισαμε κ ζουσαμε μια ανετη ζωη.ΧΩΡΙΣ σπαταλες ασκοπες,χωρις πιστωτικες αλλα δεν μας ελειπε τιποτα.Γιναμε οικογενεια απο 2 ημασταν πια 4 και εκει που ειχαμε μπει σε μια σειρα λεω τερμα τα εξοδα τα πολλα τωρα πια θα κανουμε κατι κ για εμας.Θα παμε το ταξιδι του μελιτος χαχαχα σκανε οι πρωτες ειδησεις για την επερχομενη κριση.Αρχιζουμε σιγα σιγα μαζευομαστε παλι αν κ ενα χρονο πριν ακομα δεν το ειχαμε παρει σοβαρα δεν ακουγαμε.
Μεγαλωσα  χωρις πολλα αλλα ευτυχισμενη .Χαρουμενη.Γεματη.Και τωρα συνηδειτοποιω  οτι η μαμα μου,οι γονεις μου οτι δυσκολιες κ να περασαμε.οσο δυσκολα κ να ηταν ποτε δεν με αφησαν να νιωσω μειονεκτικα,οτι κατι μου λειπει.Και σκεφτομαι το γιατι.Μαλλον γιατι παντα η μαμα μου ηταν χαμογελαστη.Δεν την εχω ακουσει να γκρινιαζει ΠΟΤΕ.Να παραπονεθει για την αδικη ζωη.Δεν ζησαμε ποτε μεσα στη μιζερια,στην γκρινια,στην θλιψη γιατι παντα η μαμα μου ειχε ενα τροπο μαγικο να τα κανει ολα να φαινονται ομορφα ,αρκετα κ ειχε μια αγκαλια τοοοοσο ζεστη και τρυφερη που αυτο μου εφτανε.
Και καταληγω σε αυτο που με εκανε να γραψω τα παραπανω.Θα ειμαι κ εγω ετσι?μια τετοια μαμα η θα αφησω την κριση να επηρεασει την ζωη των παιδιων μου?Ηταν σαν χαστουκι αυτο για μενα σημερα.Οχι τα παιδια μου δεν θελω να εχουν μια μαμα μιζερη κ γκρινιαρα.Μια μαμα που να σκεφτεται τι εχασε κ ποσο εχει αλλαξει η ζωη της.Αν δεν μπορω να αγορασω καστρο θα τους φιαξω ενα κ ας ειναι χαρτινο αλλα θα ειναι φιαγμενο με πολλη πολλη αγαπη.Αν δεν μπορω να τα γραψω σε δραστηριοτητες δεν πειραζει θα εχουν εμενα να παιζω μαζι τους,να κανουμε βολτες στην θαλασα,να παιζουμε με την αμμο κ να χορευουμε σεν τρελοι αγκαλια ολοι μαζι σε ρυθμους ροκ.Δεν θα εχουν περιττα παιχνιδια κ ρουχα απο ακριβα μαγαζια αλλα θα εχουν τον μπαμπα τους κοντα καθε βραδυ να καθεται στον καναπε κ να τους διαβαζει παραμυθια.Θα εχουν δυο γονεις που δεν θα παψουν οσο μπορουν να χαμογελουν και να κανουν τα αδυνατα για να μεγαλωσουν ευτυχισμενα...Καλη εβδομαδα....

63 σχόλια:

  1. Δεν θα εισαι...εισαι η καλυτερη μαμα!Μου επιτρεπεις να το δημοσιευσω στο facebook?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξανδρα μου να το δημοσιευσεις.Αγαπημενη μου που παντα με κανεις κ νιωθω ομορφα με τα γλυκα σου σχολια.σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Rebecca how can you not be a fantastic Mom when you grew up with the prototype? Your Mom must be an absolutely amazing person...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απο τα πιο ομορφα και συγκινητικα κειμενα που εχω διαβασει....
    να εισαι καλα ρεβεκκα μου!
    η ευτυχια ειναι πραγματι στα μικρα πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρεβέκκα μου διαβασα το παραμύθι σου με πολύ συγκίνηση! Σε πολλά του σημεία βρήκα εικόνες από τη δική μου ζωή ως τώρα, αφού κι εγώ είμαι παιδι της ελληνικής επαρχίας. Η ξυλόσομπα ήταν κι η δική μας ζεστασιά όχι μόνο στο σπίτι αλλά και στο σχολείο κι έχουμε ακόμα και τώρα μια στο μαγαζί μας, και περπατούσαμε πολύ και μεγαλώσαμε με πολύ λιγότερα από άλλα παιδιά και δουλεύαμε από μια σταλιά...
    Να σου πω τι σκεφτομαι; Όλα αυτά μας κάνουν πιο ανθεκτικούς και θα επιβιώσουμε πιο ευκολα στα νέα δεδομένα, έχουμε τις εναλλακτικές μας. Από την άλλη ο θεός να φυλάξει να μη λείψει αγάπη από τα παιδιά μας, δε θα μας ζητήσουν ποτέ το λόγο γιατί δεν τα ντύναμε με φίρμες ούτε γιατί δεν τα πηγαίναμε χλιδάτες διακοπές, θα το κουβαλούν πάντα ως βάρος ,όμως, αν δεν είμαστε κοντά τους στο μεγάλωμα τους κι αν αφήσουμε τις φροντίδες για τα υλικά να κυριαρχούν στη ζωή και τη σκέψη μας.
    Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις να είσαι η πιο γλυκιά και τρυφερή μαμά παρά τα δύσκολα, εκεί εξάλου κρινόμαστε , στα εύκολα όλοι τα καταφέρνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρεβέκκα μου,μήπως αυτό δεν έχουν ανάγκη τα παιδιά?Μια μαμά και έναν μπαμπά που να αγαπάει τη μαμά τους?Ένα σπιτικό,όχι σπίτι.Μια ζεστή αγκαλιά,ακόμα κι αν στο σπίτι έχει 15 βαθμούς...Ένα χαμόγελο,μια γλυκιά κουβέντα,μια ενθάρρυνση..
    Τι να τα κάνεις τα ακριβά ρούχα?Που τα φοράς μια χρονιά και την άλλη δεν τους κάνουν?Αυτά ούτε καν θα τα θυμούνται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ρεβέκκα μου! Αν και δεν είμαι μανούλα, τα λόγια σου με συγκίνησαν πολύ! Αν ποτέ αξιωθώ να γίνω, θα ήθελα να σκέφτομαι ακριβώς όπως εσύ και να αντιδρώ όπως εσύ! Με χαμόγελο και μια αγάπη που δε θα στερέψει ποτέ!
    Τα παιδάκια σου είναι πολύ τυχερά που σας έχουν γονείς!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο το παραμύθι σου! τα παιδάκια μας χρειαζονται μόνο αγάπη και χαμόγελο για να είναι ευτυχισμένα. Οι δραστηριότητες και τα παιχνίδια είναι δευτερεύοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΝΟΥΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ...ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ!!!
    ΣΑ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤ ΟΠΩς ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΛΙΓΑ Η' ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΛΑΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με συγκίνησες,Ρεβέκκα μου!
    Σίγουρα θα είσαι πάντα γελαστή κοντά στα μικρά σου,πάντα γεμάτη αγάπη!
    Αυτή είναι η πιο σημαντική για να μεγαλώσουν,να διαμορφώσουν την προσωπικότητά τους.
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη ανάγκη την μαμά και τον μπαμπά τους παρά οτιδήποτε άλλο! Σίγουρα όμως μέσα από όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας θα βρεις τον τρόπο και θα συνεχίσεις να κάνεις τα παιδιά σου ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερη ανάρτηση γαμάτη αγάπη. Μακαρι να την διαβάσουν οσοι περισσότεροι χίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ομορφα που μας πηγες στα παιδικα σου χρονια ετσι καπως ηταν και τα δικα μου.Βρισκαμε την ευτυχια στην οικογενεια και στα απλα πραγματα και ειμασταν παντα ευτυχισμενα.Η αγαπη δεν εχει τιμη .....αλλα ειναι π α ν α κ ρ ι β η ....Καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο μανούλα! Με συγκίνησες με την αμεσότητά σου, τυχερά τα παιδιά και ο άντρας σου! Η θετική σου στάση είναι αξιέπαινη μέσα σε τόση αρνητικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακόμη μια φορά επιβεβαιώνω πόσο όμορφος άνθρωπος είσαι.. Χαίρομαι που βλέπεις την ζωή χωρίς μιζέρια... Τα παιδιά δεν είναι ευτυχισμένα με τα ακριβά και τα μεγάλα.αλλά με όσα τους δίνονται από αγάπη..

    Φιλιά πολλά... Να περάσεις ένα τέλειο Σ/Κ με την οικογένεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γλυκιά μου Ρεβέκκα !!!Πολύ συγκινητικό και γεμάτο μηνύματα το παραμυθάκι σου!!! Θύμισε σε πολλές μας τις δικές μας ζωές!!!
    Η ευτυχία γλυκιά μου δεν βρίσκεται στο φιρμάτο μπλουζάκι και στο χλιδάτο σπίτι.Βρίσκεται στο όμορφο χαμόγελο των ανθρώπων και στα γαλήνια γελαστά βλέμματα!!Να κάνεις αυτό που έμαθες !!!!Τα παιδιά σου θα είναι τα πιο ευτυχισμένα του κόσμου!!Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. iperoxo to parami8i sou! na sai kala!!!! :) ta apla pragmata einai pou exoun axia kai sauta 8a prepei na epikedro8oume! filiaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μεσα στο δικο σου παραμυθι θυμηθηκα το δικο μου, αν και πολυ μεγαλυτερη σου.Τα παιδια χρειαζονται κοντα τη μαμα και τον μπαμπα,αυτα μενουν οσο και να μεγαλωσουν και να ασχολουνται με αλλα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρεβέκκα μου το δικό σου παραμύθι έχει πολλά κοινά με τα παιδικά μου χρόνια,ετσι ζήσαμε και μεγαλώσαμε κι εμεις σενα φτωχικό σπιτι.Θυμάμαι η μαμα μου παρόλο τον καθημερινό αγώνα και την κούραση απο την δουλειά,τα καταφερνε πολυ καλά με τρια παιδιά ειχε κι αυτή οπως και η δικιά σου εναν μαγικό τρόπο να κάνει τα δύσκολα ευκολότερα... με πολύ αγάπη!!!! ....
    Δοξα να εχει ο Θεός, μας αξίωσε να μεγαλώσουμε με υγεία που ειναι το σημαντικότερο στη ζωή και φυσικα με πολύ αγάπη!
    Ολα θα πάνε καλά Ρεβέκκα όπως τα γράφεις κλείνοντας την αναρτηση σου.
    Σε φιλώ και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο υπέροχα είναι όλα αυτά που έγραψες Ρεβέκκα μου!Πόσο με συγκίνισες!
    Είσαι η τέλεια μαμά που τα αγόρια της θα αγαπούν πάντα!
    Να είσαι πάντα καλά να χαμογελάς στην οικογένειά σου!Το ίδιο θα κάνω κι εγώ αφού μου ξύπνησες ότι είχα κρυμένο μέσα μου!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με άγγιξαν βαθια όσα έγραψες,Ρεβέκκα μου!Είμαστε όλοι σε μια περίεργη κατάσταση. Εύχομαι σύντομα τα πράγματα να βελτιωθούν...τουλάχιστον την ελπίδα δεν μπορούν να μας την κόψουν όσο κι αν προσπαθούν...το κεφάλι δεν θα το σκύψουμε...παίρνουμε δύναμη απο τα παιδιά μας...σε φιλώ γλυκά,να έίσαι καλά χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι γλυκές σκέψεις είναι αυτές; Κι ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας. Γιατί αλήθεια αυτό είναι το πραγματικό νόημα, αρκεί να το συνειδοποιούμε όπως εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είχα καιρό να σε διαβάσω, αλλά νομίζω ότι διάβασα την καλύτερη ανάρτηση!
    Ο άνθρωπος περνάει καλά και με τα λίγα. Και είναι τα καλύτερα!
    Να είστε πάντα καλά όλοι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γειά σου Ρεβέκκα!Με συγκίνησες!!Είμαι σίγουρη πως με αγάπη και αισιοδοξία θα τα καταφέρουμε και΄συ έχεις πολύ και από τα δύο!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Zeffy welcome to my blog and thank you so match for your nice words.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. apinkdreamer μαγισσουλα.χαιρομαι που σου αρεσε κ σε αγγιξε.πραγματικα η ευτυχια βρισκεται στα μικρα κ καθημερινα.σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νικη μου εχουμε πολλα κοινα οντως.ευτυχως που κ τα παιδια ειναι ακομα μικρα ετσι θα μεγαλωσουν ουτως η αλλως με αυτο τον τροπο ζωης κ θα μαθουν ετσι.ελπιζω τα λιγα να τους κανουν τα κοιτανε την ουσια κ οχι να εχουν απωθημενα.σε φιλω γλυκεια μου Νικη κ σε ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δωρα μου συμφωνω.καλα θα ηταν να μην ερχομασταν σε αυτο το σημειο αλλα μιας κ ηρθαμε ας το εκμεταλευτουμε για κατι καλο.να ερθουμε πιο κοντα οι ανθρωποι.φιλια κ σε ευχαριστω πολυ πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναντιακι μου γλυκο σε ευχαριστω πολυ πολυ.δεν ξερω αν ειμαι καλη μαμα γιατι πολλες φορες κ εγω νευριαζω κ φωναζω αλλα τα αγαπω τοσο πολυ κ ελπιζω αυτο να φτανει για να ειναι ευτυχισμενα .ειμαι σιγουρη οτι εσυ θα εισαι πολυ καλη μανουλα γλυκεια κ θα εχεις παρεα για να δημιουργειτε μαζι.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. geia sou kopela mou. kala eisai? kala eimai apla dn mpaino pia suxna sto blog. euxaristo gia to endiaferon. filakia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρεβέκκα τι κάνετε;;εχεις βραβειάκια απο μενα για σενα!σε περιμενω στο μπλογκ μου!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ax κοπελα μου αχ τι να πω ετσι λεω και εγω μονο που εμενα ειναι καπως διαφορετικα
    παλεψα και εγω πολυ με μπαμπα να κανει 3 δουλειες με μαμα παντα χαμογελαστη με τρυπια παπουτσια αυτη για να μην μας λειψει εμας τιποτα καπου σε ολο αυτο οι γονεις ξεφυγαν δανεια πιστωτικες για να ζησουν ετσι το εβλεπαν τοτε μια ζωη χλιδατη πλεον για ολους και εκει ξεκινησε η κατρακυλα και τωρα ,τωρα τα δυσκολα δεν εχω λογια για ολο αυτο και ομως ζησανε εστω και ψευτικα μια ζωη ηταν στερημενοι ζησανε εστω και λιγο ετσι λεω για να ειμαι αισιοδοξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ti omorfh anarthsh..poso alh8inh..Na'ste kala kai na megalwsete ta paidiakia sas me agaph. Auto arkei!

    Aggalia megalh suntrofoagoromana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρεβέκα μου δεν σταματάω να το διαβάζω τούτο το κείμενο έχει τόσες αλήθειες σε γλυκοφιλώωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. και επειδή αλλάξαμε γειτονιά λόγω του παρόχου
    πέρνα απο το http://katitimou.blogspot.com
    γιατί έχω κρατήσει κάτι δικό σου σας φιλώωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. να σε καλα..ολο αυτο που εγραψες μας καλυπτει ολες..ο Θεος μαζι σου..χαιρομαι που σε βρηκα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρεβέκα χαίρομαι που βρήκα το μπλογκς σου!!!!!τα παιδιά χρειάζονται μόνο αγάπη!!!συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις!!!εύχομαι πάντα να χαμογελας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλώς σε βρίσκουμε Ρεββέκα μέσα από το blog της Marilise.
    Μ' αρέσει ο τρόπος που γράφεις, μ' αρέσουν οι άνθρωποι που δεν είναι μίζεροι, μ' αρέσει που ξέρεις να παλεύεις και να αγωνίζεσαι!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και θα είναι τα πιο ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ρεβέκα μου!!!!
    ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑ!!!
    ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΥΜΦΩΝΗ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ!!!!
    ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ!!!
    Έχω κι εγώ δυο κόρες, και από τον καιρό που ήταν μικρές, ήθελα ακριβώς αυτό. Να βλέπουν μια μαμά με χαμόγελο και πολλή ΑΓΑΠΗ!!! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.
    Δε θέλω να φλυαρώ άλλο, γιατί απλά δεν μπορώ να εκφραστώ πάρα με πολλά θαυμαστικά, τα λόγια μου φαίνονται λίγα.
    Γι'΄αυτό !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Είναι μεγάλη ευλογία από το Θεό, το να έχει ο καθένας δίπλα του ανθρώπους με χαρά εσωτερική, που αντανακλά στο πρόσωπό τους.
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου. Η Παναγιά μαζί σας!
    Μια μεγάααλη αγκαλιά από μένα σε σένα με ΑΓΑΠΗ κι ας μη σε γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να χαίρεσαι τις πριγκήπισσές σου!!και να περνάτε καλά!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Νομίζω οτι λόγω ηλικίας είμαι η πιο κατάλληλη να σου απαντήσει..Γλυκιά μου ..η μαμά είναι ένα είδος..ας πω..πατέντας..επαναλαμβάνεται πάντα η ίδια απο γενιά σε γενιά.. έτσι ήταν η γιαγιά σου, έτσι η μαμά σου έτσι θα γίνεις κι εσύ..ΑΡΚΕΙ..εσείς οι δυό ..το ανδρόγυνο να μη ξεχάσετε ποτέ ο ένας τον άλλο. να αγαπιέστε με ηρεμία και ασφάλεια που θα μεταδώσετε στα παιδιά σας,σε όλες τις δυσκολίες..εσείς εκεί..δίπλα..πάντα με χαμόγελο..πάντα με το φως στο χώρο που συνυπάρχετε..Έτσι θα γίνεις γλυκιά μου..γιατί η μάνα σου σου μετέδωσε όλα τα καλά τα δικά της..ότι είδες θα κάνεις..και μη ξεχνάς οτι ότι θα δουν τα παιδιά σου θα κάνουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. manoula σε ευχαριστω.αγαπη πολυ χρειαζονται,συμφωνουμε.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. lourdi lourdaki αγαπημενη μου.την καλυτερη ευχη μου εκανες χωρις να χρειαζονται λογια πολλα.σε φιλω γλυκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. foufoula89 ευχομαι να ειμαι.σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. eleni μου καλη.τι κανεις?χαιρομαι που σου αρεσε.ελπιζω να ειμαι οσο πιο κοντα τους γινεται.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς μου αυτο πιστευω κ εγω.οσο μπορουμε να αφιερωνουμε χρονο.φιλια κ ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανωνυμε σε ευχαριστω για την επισκεψη σου.και για τα καλα σου λογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. pisces καλως ηρθες.τι ομορφο αυτο που εγραψες.το κραταω.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. newagemama.com σε εκτιμω πολυ κ χαιρομαι που σου αρεσε.σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.μεχρι να το καταλαβω περασα λιγο δυσκολα αλλα ευτυχως συνηλθα γρηγορα.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σταχτοπουτα μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,αν κ ξερω οτι με συμπαθεις ετσι δεν ειναι κ τοσο αντικειμενικα χαχαχα.φιλια πολλα πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρυσανθη μου αγαπημενη,χρυσοχερα.πολλες απο εμας εχουν ζησει ετσι οπως βλεπω,ποσο μαλλον οι προηγουμενες γενιες.Η ευτυχία .Βρίσκεται στο όμορφο χαμόγελο των ανθρώπων και στα γαλήνια γελαστά βλέμματα!!αυτο κραταω απο εσενα.σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σοφοκλη μου σε ευχαριστω.εχεις δικιο απλα καμια φορα παρασυρομαστε κ ξεχναμε το νοημα.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δημιουργια μου υτα μενουν,οντως.γιαυτο κ τα αλλα ιναι σε 2η μοιρα.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πολύ ωραία και συγκινητική η ανάρτησή σου !!
    Να χαίρεσαι τον πρίγκηπά σου και τα πριγκηπόπουλα !!
    Καλώς σε βρήκα Ρεβέκκα !!Και καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ντεμι οι μανουλες μας ολο ενεργεια κ αγαπη για ζωη κ φυσικα πολυ τρυφεροτητα.φιλια κ χαιρομαι που με καταλαβαινεις.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τζανη μου σε ευχαριστω για τα γλυκα σου λογια.μακαρι να ημουν τελεια μαμα,δεν ειμαι αλλα προσπαθω πολυ για το καλυτερο.κ σε μενα ετσι ξαφνικα ξυπνησε μεσα μου.θελαμε τον χρονο μας φαινεται με τα γεγονοτα που τρεχουν.φιλια διδυμομανουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μαιρακι μου δυστυχως για λιγο το καταφεραν.για ενα διαστημα η ελπιδα ειχε χαθει ...αλλα ευτυχως ταρακουνηθηκα.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. EVAGELIA VRETTOU γιαυτο γραφω εδω κ ξαλαφρωνω..εχω εσας.κ σας ευχαριστω πολυ που ειστε εδω.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ρεβεκκα μου πολυ συγκινητικη η ιστορια σου!!!Να εισαι καλα γλυκια μου και παντα να χαμογελας!!!Ευλογιμενα τα παιδακια σου που εχουν εσενα για μαμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters