Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Καλη εβδομαδα!!!!

           Καλη εβδομαδααααααααααααααα!!!  Οχι δεν ειμαι τοσο ευδιαθετη οσο θα ηθελα αλλα δεν πειραζει...Το ΣΚ τα περασαμε ομορφα.Το Σαββατο μια φιλη βαφτιζε το κοριτσακι της και τραβηξα τις φωτογραφιες της βαφτισης και την Κυριακη στην πλατεια του νησιου ειχανε θεατρικο τα παιδια του νηπιαγωγιου και του δημοτικου.Ειχαν φιαξει σπιτακια και περασαμε μια ομορφη ωρα με τραγουδια και χορους.Ηταν η πρωτη φορα που γινεται κατι τετοιο στο νησι και με χαροποιησε.Ο Κωσταντινος μου(ο μεγαλος) κοιταζε αλλα εφευγε για να παιξει κ λιγο.ενω ο Μαριος χορευε κ χτυπουσε παλαμακια.Ηταν απο τα ωραιοτερα Χριστουγεννιατικα απογευματα που εχω περασει...και ειμαι σιγουρη οτι τα καλυτερα ερχονται....                                                                                                                            Αυτη την βδομαδα εχουμε την δικη μας γιορτουλα ομως το βλασταρι μου μου δηλωσε κατηγορηματικα οτι δεν θελει να κανει προβα,δεν θελει να πει το ποιημα του ετσι θα αρκεστω να τον τραβηξω βιντεο και φωτο με την στολη του κ αυτο ηταν.Ομως ξερει κ με ριχνει.Πριν απο λιγο μου εφιαξε καφε...μονος του...χωρις να σπασει την καφετιερα(εχουμε αλλαξει 6 ως τωρα).                                                                        Ηθελα πριν κλεισω να σας ζητησω και κατι.Οποια κοπελα θελει να γνωριστουμε καλυτερα μεσω μεηλ.Ηδη με 2 κοριτσια το εχω ξεκινησει.Αλλα θα ηθελα να γνωριστουμε καλυτερα,να δω και να σας δειξω φωτογραφιες δικες μου ,των παιδιων κ γενικα να ξερω με ποια μιλαω.Οποια θελει ας το γραψει σαν σχολιο και θα στειλω πρωτη μεηλ.Λοιπον καλη εβδομαδα να εχετε και καλα Χριστουγεννα με τις οικογενειες σας και φυσικα μεσα στον ορο 'οικογενεια' εννοω και τους φιλους γιατι καποιες απο εσας δεν εχετε παιδακια.Φιλακια πολλα πολλα.

25 σχόλια:

  1. εμας δεν μας αφηνουν στην γιορτη, κανουν μονοι τους, τα νευρα μου θελω να δω και εγω μια γιορτουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο περασατε τελειααααααααααααααααα... με γεια η καινουργια καφετιερα...χαχαχαχαχα....

    γεια σου ρεβεκακιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.. καλο βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Ρεβέκκα μου,
    όμορφο και γεμάτο το ΣΚ σας , οι γιορτές είναι πάνω απ'όλα για τα παιδιά και τι καλύτερο να βλέπεις να τις χαίρονται στο έπακρο.
    Αν θες σημείωσε το μειλ μου ... liliumaki@hotmail.com.
    Σε φιλώ!! Και να έχεις μια πανέμορφη εβδομάδα σαν το ΣΚ που πέρασες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. maritsa μου γιατι? Συνηθως τετοιες μερες γιορτινες επιτρεπουν.Τι να πω? Δεν σε αφηνουν να δεις την πρωτη του γιορτουλα? Τελος παντων ελπιζω στην επομενη να μην ειναι ετσι.Φιλακια πολλα κ καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσάκι, δεν είσαι καλά; Ψηλά το κεφάλι, αύριο ξημερώνει καινούρια μέρα!!!!!Αν θέλεις το μέιλ μου, φαίνεται στο προφίλ μου. Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρεβεκκα καλημερα.Πρεπει να περνας ωραια εκει,δεν μπορει...Μου αρεσει το νησι σου,ειχα παει ταξιδι του μελιτος πριν απο...............χιλιαδες χρονια.Ειχα παει και στην Κεφαλονια αλλα δεν μου αρεσε οσο η Ιθακη.
    το mail μου ειναι:meanan10@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aχ και εγω Ρεβεκκα μου ετσι χαλια ειμαι αυτη την εβδομαδα...Κουρασμενη και κακοκεφη!!!Και δεν μαρεσει...δεν ειμαι τετοιος ανθρωπος εγω!Καναμε και εμεις το παρτυ μας το Σαββατο αλλα δεν εχω ορεξη να γραψω...Παντως ηταν τελειο...Φιλια σε ολους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου Ρεβέκκα μου και εγώ εχγειριστήκα εκτάκτως την Κυριακή και είμαι σπίτι ξαπλωμένη τώρα!!! Το email μου είναι livilavi@blogspot.com.
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. simone σε ευχαριστω πολυ...ελπιζω να την κρατησουμε λιγο καιρο.Φιλια πολλα κ καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mairaki μου χαιρομαι που σου αρεσουν τα ονοματα.Θα σου στειλω μεηλ το συντομοτερο,αλλα να περασουν αυτες οι μερες γιατι καθε μερα καπου παω με τα ζουζουνια μου κ δεν προλαβαινω.Φιλακια πολλα.Α κ σαν χαζοθεια να απολαυσεις την γιορτουλα της.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. LiViLaVi ελπιζω γρηγορη αναρρωση και περαστικα.Θα σου στειλω μεηλ το συντομοτερο,αλλα να περασουν αυτες οι μερες γιατι καθε μερα καπου παω με τα ζουζουνια μου κ δεν προλαβαινω.Φιλια πολλα κ ελπιζω να μην πονας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΩΓΩ μου ουτε εγω ειμαι ετσι αλλα εχω μπλεξει με κληρονομιες,χρεη,χαρτια και ενα σωρο κ θελω να ξεμπερδευω το γρηγοροτερο,αλλα...τελοςπαντων καλα να ειμαστε.Περιμενω με ανυπομονησια φωτο απο τα γενεθλια γιατι ειμαι σιγουρη οτι θα εφιαξες πολυ ομορφα πραγματα.Φιλακια φιλεναδα κ ελπιζω με τις γιορτες να περασεις καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά Χριστούγεννα.... να τα περάσεις όμορφα με τα ζουζουνια σου κ όλη την υπόλοιπη οικογένεια
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Marina μου το ελαβες το μεηλ μου?φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lilium σε ευχαριστω και χαιρομαι που μου αφησες το μεηλ σου.Συντομα θα σου στειλω φωτο μας.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαiρη μου ενοειται οτι θελω.Συντομα θα επικοινωνησω.Φιλακια πολλα κ καλο βραδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. My little Prince ♕ Nikolas Ευχαριστω για τις ευχες.Να χαιρεσαι τον πριγκηπα σου.Φιλιααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. meanan εσενα σε αφησα τελευταια γιατι ειδα κ το μην στο facebook.Θα επικοινωνησω συντομα.Φανταζομαι ποια ειναι η κοινη γνωστη.Φιλακιαααααα στην Χιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρεβέκκα,θα μεγαλώσει και ίσως θελήσει να πει το ποιηματάκι του-δε χρειάζεται ζόρι,ενώ δε θέλει.
    Τα κορίτσια μου έχουν μια φίλη δασκάλα στο νησί σου,έχει παντρευτεί και μένει εκεί.

    Η διακόσμηση σας υπέροχη!
    Έλειπα,αλλά και καθυστερημένα:ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Καλές,χαρούμενες γιορτές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρεβεκκα μου να είσα καλά..Να έχεις χαρούμενες γιορτές..με υγεία! Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου..ότι καλύτερο για σένα και την οικογενειά σου!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σου εύχομαι να περάσεις πολύ πολύ όμορφα αυτές τις γιορτές
    δίπλα σ΄αυτούς που αγαπάς και σ΄αγαπούν!!
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά Χριστούγεννα αγαπημένη μου Ρεβέκκα, πάντα με υγεία, ευτυχία κι ευημερία, κι είθε ο Νέος Χρόνος 2011 να σου χαρίζει υγεία, ευτυχία, κι ότι άλλο ποθείς για εσένα και την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters